عکس اس ام اس
 
درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




سلام دوستان من حمید رضا زارعی هستم مدیر وبلاگ دوستانه ها امیدوارم اینجا بهتون خوش بگذره!

اسمتو روی سیگار نوشتم وبرای اولین بار پوک زدم تا بسوزی و فراموشت کنم غافل ازینکه:

ذره ذره میری تو نفسم و میشی همه کسم...

 

آخ...!

دیگری مرا میسوزاند...

من احمق سیگار را...

 

باتو زیر بارانم چتر برای چه؟

خیال که خیس نمیشود...

لعنت به تموم قانونای دنیا

که تو هیچ کدومشون شکستن دل پیگرد قانونی ندارد...

 

بیادتم تا روزی که طابوتم همچون قایقی روان بردوش مردم باشد

وزیر لب بگویی یادش بخیر...

 

تنها نشسته ام اما تنها نیستم

یادت امان تنهایی نمیدهد...

روزگاری است که شیطان فریاد میزند:

آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد...



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت14:48---5 اسفند 1391
سلام . وبلاگت خیلی خسته کننده ست.قالبت هم که مشکیه دل ادم میگیره.ببخشید اینقدر رک گفتم .امیدوارم دفعه بعد وبت یکم شاد تر باشه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 10:35 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی